მესამე დღე
გავეცანით განახლებულ ბლუმის ტაქსონომიას, რომელიც დაგვეხმარა
გაგვეგო ჩვენს მიერ არჩეული სტანდარტი იყო
თუ არა მაღალი სააზროვნო უნარების.ჩამოვწერეთ
ყველა ინდიკატორისთვის შესაბამისი მიზანი, ისეთი, რომლის შეფასებაც იქნებოდა
შესაძლებელი.21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან
ამოვიწერეთ პროექტისათვის შესაბამისი უნარები. ჩამოვწერეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო
კითხვები, შინაარსობრივი, თემატური და ზოგადი.
No comments:
Post a Comment